Vinnaren är...

Först och främst vill vi förtydliga att våra tävlingar är tillfullo säkerhet- och kvalitetskontrollerade, det vill säga att ingen tävlingsdeltagare kan fuska sig till något svar. Vi offentliggör nämligen inte deltagares kommentarer(svarstalonger) för ens svarstiden är ute.
Så Johanna, det är ingen fara, ingen har tjuvkikat på dina svar. Är du inte nöjd med det svaret, ber vi dig att kontakta kundtjänst; [email protected]; vardagar 08.00-16.00.

Vi förutsätter ett stort spann av spänning hos alla er deltagare i angående tävlingen. Så vi ska inte längre hålla på svaret.

Utslagsfrågan var: Hur många skor äger de två Matroserna ihop?
Svar: 63st par skor. 

Närmast rätt svar var Unni och Malaj som båda svarade på 42st par skor. (Inte så bra jobbat, men ni vann ändå!)
Vinnarna får helt enkelt dela på första platsen.
Hurra för vinnarna!



Badskor!


(Ps. Låt er inte förvirras av av bloggens ur, administrationen har ännu inte hunnit vrida tillbaka uret till vintertid. Vi förutsätter ju att våra läsare använder bloggens tjänster vilka vi naturligtvis ska hålla uppdaterade för er skull. Ha tålamod, rätt klockslag är på väg.)

/matroserna

Kommentarer
Postat av: Unni

Det känns fantastiskt gött att få vara den första vinnaren på denna blogg EVER! :) att jag får dela den med mackan gör äran ännu större! :) YEEES!!!!!!!



(ja linn, utropstecknen är till för dig...)

2009-10-25 @ 18:17:13
Postat av: Markus

Hahaha =)

Log när jag läste inlägget, made my morning så att säga!

Det var en bra tävling! Snyggt att det kan bli oavgjort :P Och hur kan man motivera nyttan med ett så stort antal skor?! Själv nöjer jag mig med mina 19par ;-)

2009-10-26 @ 08:15:37
Postat av: Matti

skamligt då Markus kunde ha räknat hälften av skorna iaf och haft bättre chans! han borde bli diskad ;)



Grattis till Unni iaf!



Själv har jag nog hela 7par skor med flippflopp samt 2 par arbetsskor haha.

2009-10-26 @ 22:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0