Tävlingsdags!

Se hit alla spelberoende. Vi hoppas att ni inte har fyllt er spelkvot idag utan är sugna på att låta adrenalinet flöda.

Lämpliga för denna tävlingen är:
- Erfarna bridgespelare
- Ni som kan hålla många bollar i luften
- Segelflygare

Tävlingens spelregler:
- Svara rätt på frågorna.

Tävling: "Tipswalk i cyberspace"

A. Vad är minst godast att pryda en kanelbulles hjässa med?
1: Pärlsocker
x: Mandelflarn
2: Äckliga torkade vindruvor (russin)

B. Vad är atomnumret för exempelvis guld (Au)?
1: 76
x: 79
2: 81

C. Vilken ful frisyr anser Linn är smickrande?
1: Tupé
x: "Gardinen"
2: Knut på caput (bakhuvudet på latin)

D. Vilka var Åsa väääldigt nära att plåtas tillsammans med, alldeles nyligen?
1: Idol-Ola och Morgan Alling
x: Linn Jonsson och Michael Jackson (waxdockan)
2: Martin Stenmarck och Andreas Jonsson

Good Luck!

Svarstalongen lämnas via "Kommentarer" senast söndag 18/10
Vinnaren presenteras på zxcvbnmzxcvbnm.blogg.se. 

/Matroserna

  
 Bilderna går att köpa via [email protected]

Kommentarer
Postat av: Hannah

A.3 (lite ledande svarsalternativ eller?!)

B.2

C.X

D.3 (som om Linn skulle åka till London, hah!)



Nu försökte ni ju vara lite luriga där och alternera mellan 1X2 & 123; ojuste/osjyst/oschysst/ drag där flickor!! Dock STORT pluspoäng för "Linn-kunde-inte-gå-ner-i-spagat-så-hon-virade-en-bordsduk-runt-huvudet" bilden. Very graphic, som de skulle säga dit där jag styr min kos imorgon.



Ps. Se så flitigt jag kommenterar... = pik

2009-10-13 @ 19:30:16
URL: http://hannahiskottland.blogspot.com
Postat av: Matti

haha snyggt jobbat tjejjer :D



A: 3

B: x

C: 2

D: 3

2009-10-13 @ 21:11:28
Postat av: Unni

A2

BX

C2

D2

vann jag?

2009-10-14 @ 10:41:40
Postat av: Matrosernas malaj

Mitt tips:

A: 2 (smaskens enligt min mening dock!)

B: X

C: 2 (grymt läckert)

D: 2



Hoppas att man vinner storkovan! I feel sooo lucky!

2009-10-14 @ 11:22:53
Postat av: Johanna

Hej Linn och Åsa! Nu när jag hittat hit kände jag mig tvungen att lämna in ett svar på er fina tipswalk... Hoppas jag vinner! :D



A. 2

B. X

C. 2

D. 2



Ha dé gött!

2009-10-18 @ 15:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0